Minat Yang Makin Hilang

9:51 PM
    Balik kepada beberapa tahun lepas, aku nih boleh dikatakan sebagai GILA FACEBOOK sampaikan aku termasuk dalam golongan BAT@KELAWAR@tidur siang malam berjaga, lepas tuh update status selalu dan upload gambar berkali2, tahan pulak aku tulis caption untuk berpuluh2 keping gambar tuh [untuk 1 album punya] sampai buat group FB untuk kawan2 sekampung. Orang baru lepas SPM jugak, tak sekolah tiada apa2 aktiviti kat rumah.
    Nowadays, I found that I have no more interests to social networks. Twitter aku sejak tingkatan 5 lagi aku dah deactivate selama2nya dan status2 lama kat FB aku padam, [statuses of despair person, kalau orang terbaca pun buat malu ja]. Upload gambar kat FB pun aku macam mau tak mau. Entahlah, aku rasa mahukan privasi; dimana aku, apa yang aku buat adalah hal aku sendiri yang tak perlu bagitau kat masyarakat luar [kecuali untuk kes2 tertentu]
    Kalau blogging pula, setakat nih aku masih ada semangat untuk terus update entri disini walaupun selalu sibuk. Aku masih perlukan blog ini sebab aku tahu masih ada silent readers yang sentiasa nantikan entri dari Bunga Besi, i'll keep continue doing this (^_^)

1 comment:

Anonymous said...

Alhamdulillah, glad to hear that kak cause im one of them who will benefited from your entries....
Keep going! Hehe =)

Ceritera. Powered by Blogger.