Nasib Sentiasa Ada Cuma Aku..

7:12 PM
     Yang kurang bernasib baik. Kadang-kadang aku tertanya sendiri apa guna semua usaha yang dicurahkan tapi hasilnya zero-zero? Lebih baik aku laksanakan satu tugas itu on the spot, tidak perlu latihan apatah lagi rehearsal, sebab itu semua poyo dan membazir waktu. Yang lebih menyakitkan hati lagi apabila berhadapan dengan masyarakat yang tidak memahami situasi kau, aku malas nak bersuara sebab aku tak mau buat lawan cukup sekadar aku diam menunjukkan yang aku tidak suka untuk mengungkit2 semula kisah, kalau best tak apa aku rewind hari2 sampai pekak telinga orang tapi ini makan hati aku sendiri. Lebih baik aku bedal semua makanan kegemaran aku [rasanya Cadbury dah boleh makan balik, tapi entah] daripada terus makan hati, pahit. All I need is MOVING ON, berikan tumpuan pada kewajipan, baru penuhi kemahuan.


Harap faham situasi ini.

No comments:

Ceritera. Powered by Blogger.