FS 2012/2013: Appreciation Night

1:49 PM
    Karier kami sebagai pelajar asasi dimulai dengan MSM dan diakhiri oleh kertas Kimia Organik yang macam pergghh [pada Khamis yang lepas] masa tuh happynya Allah je yang tau haha. Sebagai kenangan terakhir kami di sini, kami pun buatlah dinner kat ballroom 1Borneo pada 14/6/13. Lepas nih bila lagilah nak bertemu kan? Di sini ada sedikit sorotan yang korang boleh tengok [Aku tak ambik gambar, so kena tunggu kawan2 upload baru boleh minta]










    Malam tuh, amat rugi bagi orang yang takda kamera betul2 sebab semua orang memang gorgeous dan segak bergaya! Kalau boleh aku nak gambar semua orang tapi aku tak dapat, henfon pun takde flash :(
    Setakat nih, bagi aku inilah Dinner yang paling grand aku pernah attend. Satu, mungkin aku tak ikut banyak jenis Dinner sebelum nih. Dua, betul2 granded sebab dalam majlis tuh banyak benda2  yang tak boleh dijangka terutama sekali gimik perasmian yang PERGHH.. Well done boys! Bukan senang nak buat shooting macam tuh :)
    Aku pun tak tahu apa macam nak describe lagi tapi AJK memang terbaik. Jumpa lagi kat MPSAS 1 Julai ini 

pics: Courtesy of Hafiz Humble

No comments:

Ceritera. Powered by Blogger.