Selembar Hikayat, Seribu Alkisah

8:59 PM
  Alkisah maka tersebutlah kisah......Taibbbb!



Ada pun kami dipertemukan dalam 1 kumpulan tutorial......Taibbbb!
***
"QWERTYUIOP" menjadi pembuka bicara,
Satu hari dia mulakan chatting, menjelmakan diri sebagai anonymous
Sambil berteka teki soalan cepumas kat aku,
"Kau kenal siapa aku?" 
[ekau pikir eden tak tau yg tuh ekau? HAHA]
Menggelikan hati, orang itu sedang berada dihadapan aku!
***
Aku sangat sukakan suasana tutorial aku,
Dia, Dayat, Tikin, Nur
Selalu mendominasi setiap kelas,
P'debatan diantara 4 orang nih sangat best
Dimana masing2 mengutarakan pendapat dan membangkang,
Tutor kami?
Hanya mampu terdiam. HAHA
***
Apakah aku yg ter'belakang'?
Selepas beberapa kelas tutorial, aku baru merasakan
kami semua sudah mula berkamceng, ahli-ahli dalam tutorial itu..
[Sememangnya dulunya aku kurang bergaul, FA]
Betapa lamanya baru aku mendapat keserasian,
kesian.
HAHAHA
***
  Kendatipun begitu, 8 orang sahabat nih yg sangatlah akrab bagai isi dan kuku;
Aku, Dia, Dayat, Tikin, Nana, Awan, Fitrie, Nur
Yang selalu bersama menikmati juadah di kafe dan menelaah pelajaran di perpustakaan sambil diikuti dengan tawa riang ---> main game, HAHA

Tidak hanya terbatas dgn kami,
 ada jugak watak lain yg turut mewarnai jalan hidupnya di Asasi
Ex classmates, roomate, labmate, groupmate, dota-mate
[Eh, ada pulok dota-mate ea?]
 *pelik sendiri*

AKU KEPALA GILA2...
Lawak-ing tuh biasa bagi aku, aku suka kawan2 yg sporting, boleh wat lawak bodoh sama2
HEHEHE

 TAPI DIA....
Tak sporting ar! :(

LAGIPUN...
Dari dulu, kini dan mungkin selamanya
Dia selalu kenakan aku!
AKU TAK PUAS HATI!
makin kontra lah jawapannya!
*emo sendiri*
:(

ADA UBI ADA BATAS,
 ADA TIME AKU BOLEH BALAS..
hahaha :D


(Ni baru mukadimah, belum ada thesis statement lagi,akan bersambung.. chow!)

No comments:

Ceritera. Powered by Blogger.