Hari Terbuka Asasi UMS 2013

5:36 PM
      Bagi menjayakan program ini, beberapa AJK telah dibentuk dan setiap AJK hendaklah menceriakan dimana tempat mereka bertugas, kepada yang bukan AJK pulak, boleh datang untuk membantu mereka :)
      Hari nih tapi aku tidak lepaskan peluang untuk melihat sendiri kemeriahan hari terbuka ini. Bersama aku ialah Natalia, kami turun padang hari ini bagi menyemakkan meramaikan lagi suasana di SST itu. Aku berharap kalau aku dapat turun, dapatlah jugak aku ambik gambar banyak2 dan tunjukkan kat sini, rugi tak datang open day nih hahaha

Perkara pertama yang akan dilihat,

 Kakak2 cantik [ignore yang lelaki haha] nih ialah AJK penyambut tetamu.. Diorang akan guide masuk kedalam

hari terbuka asasi ums 2013

Risalah ini diberikan kepada setiap pengunjung yang datang

hari terbuka asasi ums 2013

 Setiap AJK lab juga ada membuat banner mereka seperti ini,

hari terbuka asasi ums 2013

 Seperti ini,

hari terbuka asasi ums 2013

 Dan juga begini,

hari terbuka asasi ums 2013

2 kakak yang cantik nih ialah lab demo Chemistry

hari terbuka asasi ums 2013

Abang nih adalah antara lab demo Biology [rasanya, hahaha]

hari terbuka asasi ums 2013

Kakak 2 nih ialah AJK penyambut tetamu, diaorang nih mcm tourist guide,hehehe


hari terbuka asasi ums 2013

Di satu sudut yang lain..

hari terbuka asasi ums 2013

Ini adalah orang2 yang bertanggungjawab dalam
 bahagian permainan dan cabutan tiket bertuah

hari terbuka asasi ums 2013

Mereka pulak adalah orang2 yang mengendalikan kuiz

hari terbuka asasi ums 2013

Natalia bergambar bersama ex-school dia,

hari terbuka asasi ums 2013


Ini bukan pasar tapi ruang pameran 

hari terbuka asasi ums 2013

Kalau pegi dekat sikit, nampaklah banner ini:

hari terbuka asasi ums 2013

Antara yang boleh didapati didalam:

hari terbuka asasi ums 2013

hari terbuka asasi ums 2013

hari terbuka asasi ums 2013

Dan ada lagi sebenarnya [banyak sangat]

Kalau naik semula keatas, boleh nampak semua ini:

hari terbuka asasi ums 2013

Gambar kitaorang hehehe

hari terbuka asasi ums 2013

Sudut Fizik dan Matematik

hari terbuka asasi ums 2013

Sudut Biologi dan Kimia 

hari terbuka asasi ums 2013

Dalam bilik tutorial, taklimat diadakan

hari terbuka asasi ums 2013

Di bahagian yang lain lagi, ada booth jualan oleh kawan2 asasi jugak

hari terbuka asasi ums 2013


      Kira2 pukul 12 tengahari kami pun balik. Oleh sebab terlalu banyak gambar yang aku tangkap tadi, maka yang selebihnya aku jadikan sebagai slideshow dan upload kat Youtube :)
      Thanks Natalia sebab sudi temankan aku merayau ke sana kemari selama beberapa jam itu. So, kalau junior nak aku rumuskan, asasi sains best sebenarnya, kalau cakap pasal tough tuh, tiada benda didunia ini yang senang, makan pun susah tau kena buka mulut, kunyah dan.. apa aku cakap nih -,- OK memang semua benda susah.
      Keputusan SPM pun akan keluar tak lama lagi, jadi fikir2kanlah apa yang terbaik, nak sambung mana lepas nih, tapi jangan lupa juga fikirkan pasal asasi UMS tau :)

p/s: Mau tengok slideshow?




    KAMI NANTIKAN KEDATANGAN JUNIOR 4TH BATCH MEI INI!

Ni baru staff dan AJK hari terbuka tuh, belum semua berkumpul lagi hehehe..





No comments:

Ceritera. Powered by Blogger.