Perangai-perangai Manusia Dalam Facebook

10:14 PM
      Berikut adalah antara jenis masyarakat yang selalu kita jumpa dalam Facebook, masih ada banyak lagi tapi biarlah aku bagi yang common kerana itulah yang selalu kita nampak
      Mungkin ada yang akan terasa hati, tapi aku tak niat sakitkan hati sesiapa, ini sekadar pendapat dari aku, its only words

Gambar2 nih dapat dari facebook Hampeh e-cards

5.

Di mata aku semua orang cantik, indah ciptaan Tuhan nih, tapi 'pujian extra' tuh tak perlulah rasanya..


4.

Kenapa mesti mau buat camni? 

3. 

Ni adalah masyarakat yang suka update status merapu-rapu [merapu tuh biarlah anda yang definisikan sendiri camna]

2. 

Mungkin sesetengah orang ignore nih, tapi hakikatnya orang yang tak suka tengok. Terserah nak buat relationship dengan siapapun tapi lebih baik privatekan

1. 

Terus teranglah aku terus unfriend kalau jumpa masyarakat camni. Trend apa kejadahnya nih? 


Nah, ini dia bonus utk kamu yang membaca entri nih sampai habis, mari kita tengok clip nih -,-


chow dulu!

1 comment:

Ct Salmah Saidi said...

so true! totally agree with u. hahaha

Ceritera. Powered by Blogger.