Pesan Pada Junior

8:55 PM
    Pertama sekali Sis mau ucapkan tahniah kerana telah memilih, layak dan seterusnya mendaftarkan diri ke Asasi Sains UMS baru2 ini. Sis disini bukanlah siapa2 pun, bukan jugak AJK yang ada masa MSM tempoh hari dan mungkin korang takkan dapat cam pun siapa sis nih haha.. Salute kepada yang sudah pernah converse dengan sis di Twitter (@ Cicieey) hehehe..
    Tengahari tadi Sis request untuk jadi member group kamu dan telah pun di approve [lepas tuh sis promote2 buku sis untuk dijual hehe] di sana Sis pun bertemu semula dengan kalimah yang pernah meniti di bibir senior2 ini- MEDIC
    Asasi ialah salah satu cabang terbaik bagi mereka yang mahu ambik medik, lebih2 lagi UMS sendiri telah menetapkan satu kuota khas untuk pelajar asasi yang strive untuk medik itu. Bukan Medik sahaja, tapi semua program ijazah yang ditawarkan selepas asasi, itu satu jaminan buat kita :)
    Jaga CARRY MARKS seperti kehadiran, lab report, quiz dan tutorial. Sis sendiri bukanlah seorang yang perfect resultnya, cuma kami tak mahu ada di antara kamu yang buat kecuaian. Sis terasa ada aura2 potensi dalam diri kamu, yang bukan sekadar berkata tapi mampu untuk buktikan.

Nice to know all of you :)

[ERROR]: Ada sedikit masalah disini, diharapkan notes Sis dapat di jumpai.. :( 

3 comments:

Ash Acoustic said...

tabik hormat sis!

Ash Acoustic said...

tabik hormat sis!

qaira said...

saya nak tanya ..asasi sains ums ni untuk pelajar sabah sahaja atau elajar semenanjung pun boleh mohon?

Ceritera. Powered by Blogger.