Hadiah Untuk Mama

2:12 PM
   Setiap kali aku dan mama pegi ke kedai handphone dia selalu tunjuk kearah smartphone Samsung kegemarannya itu lepas tuh dia pun tanya aku "Bila nak belikan kita handphone baru?" dalam nada gurauan, tapi aku tau mama sangat perlukan 
    Handphone yang mama guna sekarang tuh dah sangat tua iaitu Nokia Series 40 yang hanya ada polifonik [Bayangkan dah berapa lama tuh]. Kekadang aku kesian tengok dia menyumpah2 kat handphone tuh bila speakernya tak berfungsi [sebab itulah dia nak ganti handphone baru] :( Aku berazam untuk hadiahkan dia sebelum aku pergi lebih jauh bulan September ini :(



p/s: Dalam merealisasikan impian nih, ada sesiapa yang sudi untuk membantu diri ini? Tekan pada love kat bawah 
     
*Tunggu habis loading tau*
JASAMU DIKENANG

1 comment:

Unknown said...

hi , follow back my blog . dapatkan berita-berita dan isu semasa yang terkini di blog saya .
kamisembang.blogspot.com . jom terjah blog tu klik je tulisan tu .

Ceritera. Powered by Blogger.