Thank You Allah: MPSAS

9:22 PM
    Pada 1 Julai yang lepas, kami pun graduate jugak akhirnya dan apa yang tak boleh blah, akulah insan yang PALING awal sampai [awal lah sangat] hahaha, mujurlah aku dah minta tolong kat kawan untuk reserve kan tempat untuk aku, so tak lah begitu clumsy nak cari tempat duduk lagi, smpai je direct ke tempat yang disediakan :)
    Memandangkan aku lewat tiba kat majlis, so gambar pun tak banyak yang dapat aku tangkap [ruginya aku pinjam DSLR kat sepupu aku :'(] so aku tangkap je lah mana2 yang aku dapat




















    Setinggi2 ucapan tahniah kepada penerima Anugerah Naib Canselor, Anugerah Pelajar Harapan dan Anugerah Pelajar Berdedikasi dan Berkepimpinan.
    Semoga kita terus sukses walau apapun pilihan kita lepas nih, sesungguhnya tempoh setahun sebulan yang diberikan sangat2lah memberikan pengalaman yang baik, bukan setakat persediaan sebagai pelajar sains tapi juga persediaan untuk kehidupan sebagai siswa universiti lepas nih.

TERIMA KASIH PPST UMS!

No comments:

Ceritera. Powered by Blogger.