Pengalaman Beli Gadget Online: IPmart

1:11 PM

Kalau sebelum nih aku giat bershopping kat butik2 online, kali ini aku beranikan diri pula untuk beli gadget secara online [Siapa tak cuak beb???] lepas tuh gadget macam DSLR bukanlah benda2 yang murah. Rasa takut2 pun ada mulanya sebab pernah digemparkan oleh berita smartfon Samsung bertukar jadi lesung batu...NGERI OII~
   Aku telah memilih IPmart sebagai medium pembelian kamera itu sebabnya aku selalu nampak feedback yang positif daripada blogger2 yang pernah membeli disana, sedikit sebanyak telah memberikan keyakinan aku.
   Aku membuat pembelian pada Sabtu lepas (16/11/2013) dan aku terima parcel pada tengahari ini (23/11/2013) cukup2 mengambil masa seminggu. Alhamdulillah aku terima barang dalam keadaan yang baik. Semasa unboxing benda2 semua pun takde cacat celahnya.


    Aku pun membuka kotak dan unboxing semua item dengan cermat dan berhati2, cewahh~Kelihatan pujaan hati aku berada disana dan kawan2 aku pun bersorak2 kegembiraan [sebab aku tahu diaorang semua nak mintak photo shoot -.-] 



 
   Oh ya, lupa nak cakap parcel aku dibawakan oleh GD Express, terima kasih sebab buka ofis pada hari Sabtu ><

No comments:

Ceritera. Powered by Blogger.